poniedziałek, 3 grudnia 2012

Ćwiczenia na pośladki

Witajcie,
W internecie krąży pełno propozycji z ćwiczeniami.
Znajdziemy filmy, zdjęcia, gify.
Ja przeglądając portal stylowi.pl (polecam, inspiruje w każdym kierunku) trafiłam na to.
Idealnie wpasowuje się w moją akcję "Święta", ale i w inne postanowienia.
Ćwiczenia te nadają się dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych.
Moim zdaniem zajmą wam mało czasu i miejsca.
Są świetną propozycją dla zapracowanych lub po prostu nie mających czasu na ćwiczenia.

Liczbę powtórzeń ustalacie sami.
Ja na początek proponuję po 15 powtórzeń w 3 seriach.
Jeśli to za mało - zwiększ ilość.

Mam nadzieję, żę ćwiczenia wam się spodobały.
Jaki typ aktywności wy preferujecie?
Które ćwiczenia szczególnie lubicie?
Piszcie w komentarzach lub na maila: odchudzone15@gmail.com

Pamiętajcie, jeśli bardzo chcecie możecie zmienić wszystko,
Buźki
Odchudzona 15 :*

1 komentarz: