środa, 12 grudnia 2012

Nuta, która wpada w ucho

Hej,
Dzisiaj znowu muzycznie, ale nie świątecznie.
Nie wiem czy też tak macie, ale ja na pewno:
Kiedy ktoś mnie pyta "Jakiej muzyki słuchasz?". Nigdy nie wiem co mam odpowiedzieć.
Kiedy jakiś wykonawca już mi się podoba to zawsze dość szybko mi się nudzi :(
Uwielbiam radio, nie mam konkretnej stacji, ale przyznam, że z reguły jest to RMF FM.
Różnorodność, zmiana tępa, a nawet fakty, to idealne połączenie dla mnie.
Gdyby tylko nie te reklamy....

Ale dzisiaj chciałam pokazać wam piosenkę z listy przebojów :), więc jeśli słuchacie radio lub jesteście na bieżąco z hitami to nie jest to dla was nowość.


Mnie ta piosenka bardzo wpada w ucho. 
Świetnie nadaje się zarówno do ćwiczeń jak i po prostu do słuchania.
Zapraszam do słuchania :)

Jakie są wasze ulubione piosenki, wykonawcy, gatunek?
A może tak jak ja lubicie radio?
Czekam na wasze komentarze

Pozdrawiam was mocno,
Odchudzona 15 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz