sobota, 8 grudnia 2012

Propozycja (nie) do odrzucenia ;)

Cześć,
Dzisiaj przychodzę do was z propozycją, 
jak mówi tytuł (nie) do odrzucenia.
Chodzi mi tutaj o serię, która miałaby pojawić się na moim blogu.

Pokrótce opisze wam plan.
Jestem uzależniona od lakierów do paznokci, 
mam ich naprawdę mnóstwo.
Seria dotyczyłaby właśnie ich. 
Średnio raz na tydzień dodawałabym wpis z opisem kolejnych lakierów z mojej kolekcji. Chcę zaznaczyć, że są to naprawdę różne ceny od 2,5zł do 30 zł.
Będą własne zdjęcia i szczere opinie, ceny i na koniec definitywni ulubieńcy :)


Drugą propozycją są mini recenzje, mini, dlatego, że w mojej łazience jest pełno próbek kosmetyków, pochodzą z gazet, były dołączone do zakupów.
 Mam maseczki, żele do mycia twarzy, kremy, itp.

Mam nadzieję, że moje pomysły wam się spodobały.
Bardzo mi zależy na waszym zdaniu, dlatego napiszcie w komentarzach
czy chcecie zobaczyć mój lakierowy świat lub mini recenzje.
Czekam na was!

Buziak,
Odchudzona 15 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz