środa, 26 grudnia 2012

TAG: Holly Jolly Holiday

Hej,
Wszyscy w koło robią tagi, więc stwierdziłam czemu nie.
Ja uwielbiam je oglądać, dlatego dzisiaj go robię.
Tag pochodzi z kanału (YouTube) Agnieszki- Nieesia25.

Zaczynajmy!

1)Czy zaczynasz świąteczne zakupy na Black Friday cy czekasz z nimi na ostatnią chwilę?

Jeśli ktoś nie wie, Black Friday  jest to dzień pełen wyprzedaży, który pojawia się głównie w Stanach Zjednoczonych, po święcie dziękczynienia. W Polsce nie słyszałam o czymś takim, ale jeśli chodzi o czas kupowania prezentów, to razem z moją rodziną zaczynamy o nich myśleć już pod koniec listopada, robimy listę, co dla kogo, sprawdzamy w różnych sklepach, staramy się wybrać to co najlepsze.

2) Jeśli mogłabyś wystąpić w jakimś świątecznym filmie, to w jakim ?

Tutaj moja odpowiedź będzie podobna do odpowiedzi Agnieszki. Jest to absolutnie film pt."To właśnie miłość". Dla mnie jest to taki kolejny Kevin (dużo bardziej ciekawszy oczywiście), bo trzeba obejrzeć go co roku. To taka świąteczna komedia romantyczna, ale myślę, że chyba wszyscy ją widzieli.

3) Co wolisz: Wigilię czy Dzień Bożego Narodzenia (24 czy 25 grudnia) ?

Ja zdecydowanie wolę Wigilię- 24 grudnia i to nie z powodu prezentów. Moim zdaniem Wigilia jest dużo bardziej nastrojowa. Jest wieczór, składa się życzenia i je się potrawy wyczekiwane przez cały rok. Potem dzieciaki wypatrują gwiazdki i pojawiają się prezenty. Uważam, że błysk w ich oku jest niesamowity. Kocham też patrzeć kiedy inni otwierają prezenty i znajdują coś czego się nie spodziewali, ale coś co im się podoba.

4) Gdzie twoja rodzina stawia choinkę i kto ją dekoruje?

U mnie choinka stoi w salonie, dekorujemy ją w Wigilię. Kto? Ja i mój brat, a tata dyryguje :)

5) Białe czy kolorowe światełka?

Obecnie mam kolorowe. Zostały kupione już kiedyś, więc skoro działają nie będę ich wyrzucać, ale dużo bardziej podobają mi się białe.

6)  Czy jesteś niegrzeczna i szukasz po domu schowanych prezentów,czy czekasz,żeby rozpakować je normalnie (po pierwszej gwiazdce) ?

Teraz nie szukam prezentów, ale pamiętam, że kiedy byłam małą dziewczynką to kiedy tylko rodzice wychodzili szukałam ich, jednak nigdy niczego nie znalazłam :) Teraz moja rodzinka nie ma pomysłów co mi kupić, więc na przykład będąc na zakupach wybieram coś. Nie lubię tego robić, bo jednak w święta lubię niespodzianki, a zaskoczenia nie potrafię udawać.

7) Wolałabyś żyć w chatce z piernika czy w pracowni Mikołaja?

Hmm, dziwne pytanie... Ale chyba wolałabym chatkę z piernika. Bardzo lubię piec i gotować, kocham świąteczne zapachy, dlatego mój wybór to chatka :)

8)  Opowiedz o swojej ulubionej Wigilijnej tradycji...

Nie wiem czy można to uznać za tradycję, ale chyba po prostu lubię sam fakt siedzenia przy stole całej naszej rodziny, śpiewania kolęd, ale i po prostu zwykłej rozmowy w rodzinnym gronie. Strasznie lubię słuchać jak wszyscy zachwalają wigilijne potrawy, które co roku są takie same :), bo wtedy widzę, że nie nie tylko ja czekam na Święta z niecierpliwością.

9)  Jeśli mogłabyś być z kimś,obojętnie z kim pod jemiołą,kogo byś wybrała?

Nie mam chłopaka. Pod jemiołą chciałabym stanąć z kimś kto by mnie kochał i chronił, darzył zaufaniem i dzielił ze mną swoje radości i smutki. No i z Edem Westwickiem oczywiście :P

10) Co jest na samej górze twojej choinki?

Gwiazdka, tu nie ma co dużo pisać.

11)  Czy kiedykolwiek chodziłaś po domach i kolędowałaś ?

Nie, nigdy tego nie robiłam, ale myślę, że mogłoby być zabawnie. Pomyśle o tym...

12)  Czy odliczasz do Świąt? Jeżeli tak, to ile zostało dni do Świąt?

Jest już po świętach, a w zasadzie w trakcie :) Ale zanim nadeszły, Tak, odliczałam.

13)  Jakie są przysmaki/jedzenie które możesz jeść co roku w czasie Świąt i nigdy Ci się nie znudzi?

To na pewno barszcz (a w zasadzie zupa rybna) z uszkami oraz kapusta z grzybami. Pycha!

 14) Czy dla Ciebie magia świąt jest taka sama teraz,jak i kiedyś kiedy byłaś młodsza ?

Trochę trudno mi to porównać, ze względu na mój wiek :) Mimo to już teraz widzę, że kiedy byłam mała na pytanie co najbardziej lubisz w świętach, odpowiadałam prezenty. Dzisiaj odpowiadam, że rodzinną atmosferę i wspólne biesiadowanie. Myślę, że chyba u każdego to się tak zmienia :) 


Mam nadzieję, że tag wam się spodobał. 
Dajcie znać czy macie ochotę na więcej takich pytań.
Jeśli chcecie na niego odpowiedzieć to piszcie w komentarzach, albo na maila (odchudzone15@gmail.com).

Kogo "otagowuję"?
-Oponkę ( mam nadzieję, że zechce odpowiedzieć na te pytania tak jak ja) :)

Całuję was,
Odchudzona 15 :)

2 komentarze:

  1. :* dzięki :D odpowiedzi mam w sumie podobne :D fajnie się to czyta, szkoda że już po świętach :D i również szkoda że się plotkara skończyła nawiązując do Westwicka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie szkoda, że to już koniec Plotkary. Ja zaczęłam dość późno oglądać, bo właśnie kończę 4 sezon. Z drugiej strony, aż boję się co będę oglądać jak to się skończy :)

      Usuń