piątek, 11 stycznia 2013

Liebster Award

 Hej,
Dzisiaj kolejne pytania. Tym razem, zostałam do nich zaproszona przez Oponkę.
Mowa tu o Liebster Award, zasady poniżej:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Już wiecie o co chodzi, pytania które dostałam od Oponki:

1) grzeszek dietetyczny któremu nie potrafisz odmówić ?
- Ogółem słodycze, najbardziej czekolada i lody :)
2) ile masz wzrostu? chciałabyś mieć więcej/mniej?
- Mam 163 cm i przydałoby mi się jeszcze troszkę
3) idealne śniadanie?
- Mmm, naleśniki (niestety, kalorycznie :P )
4) uczysz się/studiujesz/pracujesz?
-Uczę się
5) wymarzone zajęcie które dawałoby utrzymanie?
- Kurcze nie wiem, jest tyle rzeczy które chciałabym robić. Chciała być kosmetyczką, ginekologiem położnikiem, instruktorem fitness, dietetykiem o wiele by tu wymieniać, ale nie wiem!
6) lubisz gotować? jeśli tak to czy masz jakieś popisowe danie? :)
- Bardzo lubię gotować, a najbardziej piec. Popisowe danie- Muffinki :)
7) ulubiony napój?
- Woda
8) jakie są Twoje zainteresowania/pasje?
- Gram na keyboardzie, oprócz tego wiadomo Fitness, aerobik. Kocha muzykę oraz modę, a uroda to coś co zawsze bardzo mnie ciekawi.
9) najbardziej niesmaczna rzecz jaką próbowałaś w życiu?
- Wiem, że tutaj pojawi się krytyka, ale taki mam smak: nie lubię szpinaku.
10) jakie są Twoje ulubione zajęcia gdy masz dzień tylko dla siebie?
- Zdecydowanie fitness, a drugą rzeczą są zaległości na You Tube oraz książki + czyste lenistwo :)
11) możesz wybrać darmową, nieograniczoną dostawę jednego 
produktu spożywczego, co by to było ?
- To  dopiero mam problem, chyba wybrałabym makaron, o tak uwielbiam go <3

Dziękuję Oponce za pytania, a teraz moje:
1)Dlaczego postanowiłaś/łeś założyć bloga?
2) Ulubione ćwiczenia?
3) Pora dni na ćwiczenia.
4) Jaki jest twój największy jedzeniowy grzech?
5) Ulubiony film?
6) Najlepsza książka, jaką kiedykolwiek czytałeś?
7) Ćwiczenia ze sprzętem, z jakim czy bez?
8) Jak często ćwiczysz?
9) Jaka jest twoja największa inspiracja?
10) Jak brzmi twoje najważniejsze postanowienie na 2013 rok?
11)Gadżet, bez którego nie wyobrażasz sobie życia?

Nominuję:

Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie

Pozdrawiam was gorąco,
Odchudzona 15



1 komentarz:

  1. nie wszyscy muszą lubić szpinak :D i makaron, niam niam niam ;D

    OdpowiedzUsuń