poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nawilżająca maseczka - Essence

Witajcie,
Dzisiaj kosmetycznie, ale twarzowo :)
Jakiś czas temu kupiłam sobie intensywnie nawilżającą maskę do twarzy z Essence. Produkty tej firmy dostępne są m.in. w drogeriach Natura, Super-Pharm, ale myślę, że w osiedlowych też je dostaniecie. Mimo to chcę zaznaczyć, że ja swoją maskę kupiłam w zagranicznej szafie Essence, ale z tego co czytałam na stronie jest ona dostępna w Polsce :)
Nie pamiętam dokładnej ceny, przypuszczam, że w przeliczeniu było to coś ok. 6-7 zł.

Opis ze strony: Papierowa maska jest super łatwa w użyciu! intensywnie pielęgnuje i wygładza skórę. ekstrakt z ogórka gwarantuje dogłębne nawilżenie. przeznaczona do wszystkich rodzajów skóry.

A tak prezentuje się zawartość opakowania na mojej twarzy :)


 Jeśli chodzi o jej działanie to jest naprawdę fajna. Ma przyjemny, ogórkowy, świeży zapach. Jest delikatna i bardzo ładnie nawilża. Pozostawia skórę odżywioną i gładką.
Minusy? Maseczka (papierek) nie przylega dobrze do skóry, jak dla mnie była po prostu za duża, ale mimo to polecam.

Mnie na prawdę przypadłą do gustu. Mając ją na twarzy nie musicie się martwić, że wam spłynie, albo, że ubrudzicie swoje ubrania. Muszę tylko poszukać jej w naszych drogeriach. Jej cena nie jest wysoka, dlatego chcącym przetestować coś nowego serdecznie polecam!

Macie jakieś swoje ulubione maseczki do twarzy?
Chętnie sprawdzę :)

Odchudzona 15 :)

3 komentarze: