środa, 12 czerwca 2013

Trochę czerwcowych inspiracji :)

Hej,
Ostatnie tygodnie roku szkolnego to dla mnie czas pracy na najwyższych obrotach. Tyle jeszcze jest do zrobienia... Tyle ocen do podciągnięcia :P Na szczęście potem, błogie 2 miesiące wakacji.

I właśnie dzisiaj trochę w takim klimacie. Wakacyjne inspiracje, oczywiście na sportowo :)

Zapraszam, miłego oglądania!













I pamiętajcie, my też możemy takie być, bo super z nas laski :)

Buziaki dla wszystkich fit maniaczek, ale i tych, które jeszcze nie wiedzą, że nimi się staną :*
Odchudzona 15 ;)

5 komentarzy:

  1. hm...może w końcu pójdę jutro pobiegać ?
    zawsze będę powtarzać, że dobre motywacje nie są złe :P
    zazdroszczę Ci tych dwóch tygodni szkoły. ja jestem po maturze i już będzie miesiąc, jak siedzę w domu i...no właśnie, i nic...jeśli mogłabym Ci, jakoś w czymś pomóż to pisz śmiało - z chęcią zrobię, jakiś dobry uczynek :D
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno ze zdjęć aż mnie dobiło trochę- to przez to, że ostatni raz byłam w stanie wykonać jakikolwiek mostek w podstawówce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne foty ja próbuje codziennie zrobić mostek , codziennie aż wyjdzie prawidłowy I utrzymam się 30 s ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie zdjęcia bardzo motywujące ;) i zgodzę się, każda może tak wyglądać :))

    OdpowiedzUsuń