wtorek, 11 września 2012

Tytułem wstępu

Hej,
Jestem jak można domyśleć się po tytule piętnastolatką. Bloga zdecydowałam założyć się, ponieważ w czasie "odchudzania" zabrakło mi motywacji i chęci. Z pomocą mam nadzieję przyjdziecie mi wy. Nie wymagam od was zaangażowania :) wystarczy mi, że będziecie.

O co chodzi z moim odchudzaniem?
Nie myślcie sobie, że chodzi tu o kolejna nastolatkę, która głodzi się, katuje, itp. Nie mam zamiaru  tego tutaj opisywać. W maju 2012 roku zdecydowałam, że muszę coś zmienić: sylwetkę i moje samopoczucie. Nie chciałam się zamęczać i podporządkowywać całego życie pod dietę, dlatego postawiłam na kilka zasad, którymi się kieruję. 
Na dzisiaj tyle, resztę przeczytacie w kolejnych postach.

Jeśli chodzi o częstotliwość postów to postaram się by były one regularne. Zakładam 3-4 tygodniowo, jednak dostosuję się do waszych potrzeb.

Odchudzone15 ma za zadanie pomóc mi się zmotywować, ale i wam w celu podjęcia ważnej decyzji, czy zmotywowaniu się. Liczę też, że jeśli będzie wam odrobinkę nudno to z przyjemnością zajrzycie do mnie :)

Kolejna sprawa to tematy, którymi się zajmę, a będą to: moje zasady, ćwiczenia, posiłki, czasem przepisy. Jednak oprócz tematyki odchudzania równie często znajdziecie tutaj kosmetyki i ubrania.
Nie zamykam się na was, dlatego proszę o tematy, które was interesują :)

Na dziś to chyba tyle, koniec nudzenia. Do zobaczenia: mam nadzieję, że jutro :)

Odchudzona 15 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz