wtorek, 23 października 2012

"Jedzeniowy plan dnia" :)

Cześć,
Dzisiaj czas na jedzenie, czyli coś co teoretycznie przeszkadza w odchudzaniu.

Przeczytałam naprawdę stosy gazet, dziesiątki artykułów, kilkanaście książek. We wszystkich nich przeczytałam, że aby schudnąć trzeba JEŚĆ!!! Nie zapominajcie więc o jedzeniu!

Nie chcę zagłębiać się w dietetykę, bo szczerze przyznam, że na tym się nie znam. Będzie to tylko i wyłącznie opis moich dań w ciągu dnia :)

W ciągu kolejnych dni, w miarę możliwości postaram się dodać przykłady moich posiłków.
Sama chce się motywować wami, aby zacząć pisać co i w jakich ilościach jem.



Otóż zaczynam zawsze od  ŚNIADANIA wszyscy wiem, że jest to najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Wiele ludzi o nim zapomina i po prostu go nie jada. Ja mam tak od dziecka: śniadanko zawsze być musi. Jem na ogół kromkę chleba lub płatki z mlekiem, lub jogurt i pół kromki chleba. Ten posiłek przypada u mnie na godzinę 7.00.

Kolejna jest przekąska, w szkole, nie mogę jeść na lekcjach (dla mnie to oczywiste, ale nie wiem czy dla innych też), więc muszę dostosować się do przerw. To też batonik, jabłko lub jogurt jem o 10.35.

Ponieważ w domu jestem przeważnie ok. 15.40 potrzebuję zjeść coś jeszcze. Dopasowując się do szkolnych przerw o godz. 12.40 jem 2 kromki chleba, lub jogurt i kromkę, czasem sałatkę.

Po powrocie do domu przychodzi czas na obiad, z reguły jest to godzina 16.00 - 16.30. Obiadki jadam z resztą rodziny lub bez nich, ale i tak jemy to samo. (Mojej mamie ciężko jest przygotowywać kilka obiadów. ) Na ogół jadam: ziemniaczki + mięso + surówka. (niestety). Średnio 2 razy w tygodniu nie jem mięsa, wtedy pojawiają się naleśniki, kluski na parze, ryba, kalafior, brokuły, itp.

Ostatnim posiłkiem jest kolacja ok. godziny 19.15 - 19.45 (staram się chodzić spać ok 22.30). Często są to dania podobne do moich śniadań: mleko, kromki, jogurt, płatki z jogurtem, lecz w nieco mniejszych ilościach :)


Mam nadzieję, że wystarczająco poznaliście mój żywieniowy plan. Jeśli macie jakieś pytanka, zapraszam na maila: odchudzone15@gmail.com

Jakie posiłki jecie wy? Który z nich lubicie najbardziej? Czekam na wasze odpowiedzi z niecierpliwością :)

Odchudzona 15 :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz