poniedziałek, 29 października 2012

Let it Snow!

Cześć,

No tak, choróbsko chyba musiało mnie kiedyś dopaść... Ale dlaczego właśnie teraz???
No nic przynajmniej mam czas na bloga. Dzisiaj planuję napisać trochę więcej, aby w przypadku braku czasu mieć wam co wstawić :), żebyście o mnie nie zapomnieli.

Tak sobie myślę, że aby nie było tylko o zdrowym odżywianiu taki mały przerywnik.

Pogoda nas nie rozpieszcza i tego nie trzeba chyba ukrywać :)
Jestem chora i nie pozostaje mi nic innego niż siedzenie w domu i wyglądanie ptzez okno na padający śnieg ***** (to ma być śnieg :))

*****************************************************************************

W związku z tą pogodą przychodzi mi do głowy tylko jedna piosenka, którą teraz mam ochotę śpiewać calutki czas. Wiem, że to z reguły utwór świąteczny, ale co zrobić, gdy za oknem już zima.


Jeśli u was akurat to co mówię jest nie do pomyślenia to na dowód zdjęcie z mojego okna:
Mam nadzieję, że przynajmniej w domku możecie usiąść sobie pod cieplutkim kocykiem i wypić gorącą herbatkę, kawkę, czekoladkę.

Trzymajcie się cieplutko 

Odchudzona 15 :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz