wtorek, 30 października 2012

Pomarańczowy zawrót głowy

Hej,

Jak się macie?

Nie jest wam zimno?

Dzisiaj spojrzałam na termometr, a tam -2 stopnie. Brrrr! Ja chce lato!
No ale nie ważne czas przejść do rzeczy.

Dzisiejszy post trochę dziwny. Dotyczy on soku pomarańczowego. 

 Jest to sok ze sklepu Biedronka. Dla fanów składów wstawiam zdjęcia opakowania.



 Soczek ma piękny kolor, ale to jego jedyna zaleta. Ma wspaniały pomarańczowy smak. 
Jednak to co zachwyca mnie w nim najbardziej to obecność miąższu. 
Ja lubię taki rodzaj napojów i chciałam wam powiedzieć wam o tym soku, lecz jeśli nie lubicie "fusów" to po prostu go nie kupujcie.


 Obecność miąższu możecie zauważyć na tym zdjęciu.

Mam nadzieję, że zachęciłam kogoś do spróbowania tego soku. Zapewne nie kosztuje wiele, a jego smak jest wspaniały. Od razu mówię, że nikt mnie nie przekonywał do tej recenzji, ani też nikt mi za to nie zapłacił.

Czy macie jakieś swoje ulubione napoje, soki? 
Z chęcią poczytam. Czekam na komentarze i wiadomości.

Smacznego,
Odchudzona15 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz