środa, 21 listopada 2012

Aerobik zamiast basenu

Hej,
Żeby nie pisać na koniec wielkiego zbiorczego posta, chcę opisać małą zmianę w planie.
W środę lub wtorek opowiem o całym tygodniu. Pewnie będzie sporo kwestii do omówienia, dlatego to chcę przekazać wam wcześniej.
Wiecie już, że dzisiaj miałam iść na basen. Z powodu awarii, musiałam z niego zrezygnować.
Za to wybrałam się na aerobik.
Ćwiczyliśmy przez godzinę, następnie wybrałam się na 30 min na siłowni.


Dzisiejszy wieczorny trening nie miałby sensu. (aero i siłownia był na dzisiaj). Jestem wykończona.

Jak tam, zaczęłyście akcję Święta ze mną?
Może waszym celem jest perfekcyjna sylwetka na Sylwestra?

Dajcie znać, czy interesują was propozycje ćwiczeń na poszczególne partie ciała.
Postaram się coś znaleźć.

Jeśli macie pytania, piszcie: odchudzone15@gmail.com

Pozdrawiam,
Odchudzona 15 :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz