poniedziałek, 5 listopada 2012

Ciekawe ćwiczenia

Witam,

Dzisiaj chcę wam podać parę ciekawych propozycji ćwiczeń. Są to różne opcje zróżnicowane czasowo i poziomem trudności.

Pierwsze z ćwiczeń to ćwiczenia z kanału Blogilates. W większości to ćwiczenia kardio lub abs. Trwają do 15 minut, wiec jeśli macie mało czasu robicie jeden zestaw im dłuższą macie chwilę tym więcej możecie poćwiczyć. Niestety jest to zagraniczny kanał, ale uważam, że patrząc na film wszystko możecie spokojnie wykonać bez znajomości języka.


Polecam wam również inne zagraniczne ćwiczenia, ale o nich nie będę już dużo pisać. Po prostu wstawię kilka filmów.


Damska killerka :)


Oto kilka przykładów zagranicznych teraz czas na coś w języku polskim.



Zacznę od Fitappy, myślę, że jej ćwiczenia nadadzą się dla początkujących jak i trochę bardziej zaawansowanych. Z Hollywood w tle <3 Kocham
 


Kolejna propozycja to znana chyba wszystkim Ewa Chodakowska. Źródłem jej ćwiczeń mogą być zarówno filmy z Pytania na Śniadanie, płyty czy też porady na jej fanpagu.
Jak na razie jestem posiadaczką jednej płyty Ewy, ale uważam, że jest ona naprawdę męcząca, przyznam szczerze, że na razie próbowałam tylko raz i nie skończyłam. Moim celem jest wykonanie wszystkich ćwiczeń w całości, ale trochę brak mi czasu. Autorka programu mówi, iż najlepsze efekty to mniej więcej 3-4 krotne powtarzanie programu w ciągu tygodnia. 
Ja niestety nie mam aż 45 minut, a poza tym miejsca, w którym co drugi dzień robiłabym sobie zestawik.
Niemniej jednak gorąco polecam te ćwiczenia, efekty ćwiczących mówią same za siebie.

Jeśli wy macie swoje ulubione ćwiczenia czekam na wasze opinie i pomysły. Piszcie w komentarzach lub wiadomościach prywatnych. Jeśli ciekawi was coś innego możecie zadawać pytania również na mail'u: odchudzone15@gmail.com

Nie patrzcie tak tylko bierzcie się do ćwiczeń!
Buziaki

Odchudzona 15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz