sobota, 17 listopada 2012

Victoria's Secret

Hej,
Dzisiejszy post będzie na sportowo/modowo/urodowo.
Victoria's Secret to przecież moda i uroda.
Wszystkie chyba wiemy, że modelki na pokazach tej marki mają idealne figury.
Nie chcę mówić, że na zdjęciach kampanii reklamowych to te same osoby. 
Wystarczy zajrzeć na Pudelka.
Na pokazach, moim zdaniem, niczego nie wyretuszują.
Z tego co wiem, na początku grudnia ukaże się film z 2013 roku ( nie mogę się już doczekać), 
lubię je oglądać, bo to dla mnie motywacja :)

Natknęłam się na filmik Blogilates. Tak wiem, pisałam już o niej, ale to właśnie jej film zainspirował mnie do napisania wam o VS.
Mnie najbardziej do gustu przypadła ta wersja (oczywiście bez szpilek). Pozostałe dwa filmiki również są ciekawe. Kolejnym ulubionym jest ten na ramiona. No i pozostaje 3 z nóżkami.

Każdy znajdzie coś dla siebie, a najlepiej może zrobić wszystkie trzy.
Chciałabym osiągnąć tak idealny wygląd aniołków VS. 
Nie chcę być anorektyczką, ale mieś płaski UMIĘŚNIONY brzuszek.

Pamiętajcie, motywacja to połowa waszego sukcesu.
Wierzę w was.

Lećcie do ćwiczeń, koniec marudzenia.

Buziaki,
Odchudzone 15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz