środa, 5 grudnia 2012

Kolejny tydzień akcji "ŚWIĘTA"

Cześć,
Dzisiaj kolejne podsumowanie akcji świątecznej.
Czas tak szybko mi leci, że nawet się nie zorientowałam, 
że czas na kolejną "spowiedź".

Zacznę od moich działań:
*sobota- brzuszki + squaty
*niedziela- squaty
*poniedziałek- squaty
*wtorek- squaty + 20 min ćwiczeń
*dzisiaj (środa) 1godzina na siłowni

Jeśli ktoś nie wie skąd tyle squatów to zapraszam do posta KLIK.

Moja waga spadła do 55,8 kg Yeah!!! :D

Wymiary będę podawać co 2 tygodnie.

Dietę trzymam, z małymi wyjątkami :)
Skusiłam się raz na porcję domowych frytek (uuuu, nie ładnie) i na pączka :)

No nic, to by było na tyle.
Zapraszam was do squatowego wyzwania.

Dajcie znać co u was słychać! Czy przyłączyłyście się do którejś z akcji?
Mam nadzieję, że uda mi się was ruszyć z kanap.

Buziaki,
Odchudzona 15 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz