piątek, 2 listopada 2012

pam, pam, pam...czyli z jaką muzyką ćwiczy mi się najlepiej

Hej,

Dzisiaj muzyczny post. Chcę podzielić się z wami moimi ulubionymi piosenkami do ćwiczeń.
Mam nadzieję, że zrozumiecie, iż na co dzień słucham innej muzyki niż tej, przy której wyginam śmiało ciało :)
Kiedy chcę spalić trochę kalorii nie waży jest dla mnie tekst, liczą się melodia i tempo, które nadaje się do ćwiczeń. Nie może być za szybkie, a ni za wolne, ale to chyba oczywiste.

Ja lubię kiedy piosenka wpada w ucho. Wydaje mi się też, że utwory, które wymienię będą na ostatnich listach przebojów :) (lub tych z ostatnich kilku miesięcy).

Wstawię tylko niektóre piosenki, gdyż niektórzy artyści mają stosy fajnych nut :)

 
Ja uwielbiam tę piosenkę. Jest  idealna do wszystkich ćwiczonek.


Pomimo, iż tekst tej piosenki pozostawia wiele do życzenia to melodia i brazylijski klimat sprawiają, że od razu chcę się poruszać.Ten komentarz tyczy się również kolejnego utworu :)
 
Tak naprawdę chyba wszystkie utwory Shakiry  zagrzewają do ćwiczeń. 


Ta piosenka nie daje mi spać.

Myślę, że można by tak długo jeszcze wymieniać, bo zależnie od dnia i godziny mamy ochotę na coś innego.

Jakie są wasze ulubione utwory do ćwiczeń, biegania, tańczenia?
Nie bójcie się, niczego nie krytykuję :)
Mam nadzieje, że dacie znać. Czekam również na wasze maile: odchudzone15@gmail.com

Lecę zażyć gorącej i relaksującej kąpieli,
Buziaki

Odchudzona 15 :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz